Mercury garantiitingimused

5-AASTANE GARANTII

Lepinguline garantii

Tavaline lepinguline garantiiaeg sõltub riigist, kust te selle päramootori ostsite.
Garantii kehtib pärast seda, kui edasimüüja on toote nõuetekohaselt registreerinud.

Laiendatud garantii

Alates 1. juunist 2008 pikendas Brunswick Marine EMEA-s oma Verado, OptiMaxi ja 4-taktiliste päramootorite garantiid kuni 5 aastani / 1000 töötunnini (olenevalt sellest, kumb varem saabub) eeldusel, et selle laiendatud garantii tingimused on täidetud.

Garantii koguperiood on tehase tagatud ja see annab sama ulatusliku garantii nagu Mercury Marine standardne tootjagarantii (sh töö) materjali- või tootmisveast tingitud vigadele. Laiendatud 5- aastase garantii korral parandatakse või asendatakse kõik osad, mis kehtiva garantiiaja jooksul on tavapärasel kasutamisel osutunud materjali või tootmise osas vigaseks. Kõik garantii alusel vahetatud osad loetakse originaaltoote osaks ning nende osade garantii aegub samaaegselt originaaltoote garantiiga. Täpsemat teavet garantii ulatuse ja välistuste kohta vaadake tehase garantiipoliitikast ja -tingimustest, mis on esitatud kasutus- ja hooldusjuhendis (vt. „Teave garantii kohta“).

Kui laiendatud garantiitingimused on täidetud, hakkab lisagarantii kehtima siis, kui standardne tehase piiratud garantii läbi saab. Laiendatud garantii kaotab kehtivuse, kui ei järgita mõnda laiendatud garantii tingimust.

Kehtiva garantii saab edasi anda järgmisele ostjale siis, kui toode on nõuetekohaselt registreeritud.

Laiendatud garantii tingimused

Mercury Marine’i määratud päramootori kohaletoimetamiseelse* kontrollimise peab lõpetama ja dokumenteerima sertifitseeritud edasimüüja.

Garantii registreerimine*: Standardgarantii kehtimiseks peab iga mootor olema registreeritud.

Volitatud teeninduskeskuses tuleb teha soovitatud korralised teenindus-/hooldus- ja remonditööd ning registreerima need Mercury juures. See garantii kehtib ainult Mercury ja Mariner päramootoritele, mis on registreeritud Mercury või Mariner volitatud turustaja või edasimüüja juures. Palun vaadake Brunswick Marine EMEA kodulehelt (http://www.brunswick-marine.com/) täpsemat teavet meie volitatud edasimüüjate võrgustiku kohta. Kõik hooldused peavad olema registreeritud* meie edasimüüjate portaalis õiges järjekorras kogu standardse garantiiaja jooksul ning perioodiliselt pärast laiendatud garantii algust.

Hooldusvälpadest ja hooldussoovitustest tuleb kinni pidada: 12 kuud, 2 aastat, 3 aastat, 4 aastat, 5 aastat või 100 tundi, 200 tundi, 300 tundi, 400 tundi, 500 tundi, 600 tundi…; olenevalt sellest, mis varem saabub.
Tungivalt soovitatav on siiski hooldus 3 kuu /20 tunni järel. Laiendatud garantiid ei piirata töötundidega, kui tingimused on täidetud.

Võrdluskuupäev on kõigi hooldustööde müügikuupäev, mitte eelmise registreeritud hoolduse kuupäev.
Hooldus- ja remonditöödel tohib kogu standardse ja laiendatud garantiiaja jooksul kasutada AINULT Mercury Marine sertifitseeritud osasid, õlisid ja määrdeid.

Kõik tehnikud peavad osalema vähemalt ühel koolitusel aastas ning neil peab olema ajakohane Brunswick Marine tehniku pass. Teavet aasta koolituste kohta vt TTT-st.

* KÕIGILE nendele sündmustele tuleb viidata logiraamatus NING volitatud edasimüüja peab need registreerima internetis BME edasimüüjate portaalis.
Mis tahes kriteeriumi rikkumise korral keeldutakse garantii pikendamisest kuni 5 aastani.

Modifitseerimine / muutmine

Toodetel, mis on nende algse tootmiskonfiguratsiooniga võrreldes modifitseeritud või muudetud, ei ole õigust Mercury 5-aastase laiendatud garantii saamiseks. Mercury Marine’i heakskiiduta või osade või lisatarvikute lisamisel või nende paigaldamisel mujal kui volitatud teeninduskeskuses muutub Mercury Marine päramootori 5-aastane laiendatud garantii kehtetuks. See võib mõjutada ka Teile standardse tehasegarantiiga antud õigusi.

Sobivad tooted

Uued 4-taktilised, OptiMax ja Verado Mercury ja Mariner päramootorid (peale sobimatute toodete), mida kasutatakse ja mis on ostetud alates 1. juunist 2008 Mercury Marine’i volitatud edasimüüja juurest, millel on toodete müügiõigus Euroopas, Lähis-Idas, SRÜ-s ja Aafrikas.

Sobimatud tooted ja kasutusalad

Võidusõidu ja Mercury kvaliteettooted hoolimata garantiiaja pikkusest. Tooted, mida kasutavad kohaliku omavalitsuse, osariigi või föderaalvalitsused või vabatahtlikud organisatsioonid. Tooted, mida kasutatakse mis tahes töödel, paadirendis, ajaliselt jagatava / mitme osalise omandis või tööga seotud otstarbel või mis tahes kasutusviisil, mis toodab tulu garantiiaja mis tahes osa jooksul, isegi kui toodet kasutatakse sellel otstarbel ainult aeg-ajalt.

Välistused

Garantii ei laiene järgnevale:
1. Kosmeetilised vead, korrosioon ja kuritarvitamine.
2. Hoolduselemendid, näit. filtrid, anoodid jne.
3. Topendid, tihendid, voolikud ja muud mitte metallist osad.
4. Juhuslikud kahjustused, mitte puuduv metall, samuti mitte vesi kütusesüsteemis ega mootoris.
5. Olukorrad, mis on tingitud korralise hoolduse tegemata jätmisest (nagu kasutusjuhendis kirjeldatud).
6. Olukorrad, mis on tingitud tiiviku(te) kasutamisest, mis ei võimalda päramootoril täisgaasiga soovitatud pöördemomendi vahemikus töötada.
7. Kasutamine ei vasta soovitatud kasutus- / töötsüklile (nagu kasutusjuhendis kirjeldatud).
8. Õnnetusjuhtumis, vette sattumisel ja/või kokkupõrkes mõjutatud või kahjustunud osad.
9. Tavapärane kulumine.
10. Kütuse saastumine ja vee sattumine mootorisse kütuse sissevõtu-, õhu sissevõtu- või heitgaasisüsteemi kaudu.
11. Kasutamine kütuste, õlide, lisandite ja määretega, mis ei sobi sellele tootele.
12. Kasutamine otstarbel, milleks see päramootor ei ole ette nähtud, näiteks võidusõiduks või võistlemiseks või muul valel või hooletul otstarbel.
13. Sobimatute lisatarvikute või osade paigaldamine.
14. Lubamatu muutmine, ebaõige paigaldamine ja/või taglase või mis tahes muud põhjused peale materjali- või tootmisvigade.
15. Roolisüsteemi või elektriliste osade korrosioon, elektrolüüsist, veest pärinevatest kemikaalidest, ebaõigest hooldusest või väärkasutusest põhjustatud korrosioon.
16. Pukseerimiskulude, veeskamis- ja maaskamistasude või tehnilise sõiduaja hüvitamine.
17. Mereorganismide kasv mootori välis- või sisepinnal.

Täiendav teave garantii kohta ja lisatingimused

Täiendava teabe päramootori tehasegarantii poliitika ja tingimuste kohta leiate kasutus- ja hooldusjuhendist (vt. „Teave garantii kohta“).

Garantii korras asendamine

Edasimüüja garantiiteenust tuleks osutada kliendile tasuta, kui rikke on tingitud materjali- või tootmisveast. Kui kliendilt on võetud enne garantiiotsuse tegemist remondi eest jaehind, on kliendil õigus kogu makstud summa tagasi saada, kui leiud osutavad sellele, et rike oli seotud garantii alla kuuluva veaga.

Edasimüüja peab andma piisavalt teavet, et BME saaks nõuet hinnata. BME otsustab esitatud teabe põhjal, kas nõuet aktsepteerida või see tagasi lükata. Garantiinõuded ja, mis veelgi tähtsam, nõuet puudutava teabe kvaliteet on ideaalne vahend garantii põhiandmete edastamiseks tootjale. Neid andmeid vaadatakse pidevalt üle ja need juhivad meie kvaliteedi parandamise programme.

Iga hooldus tuleb registreerida alates aasta möödumisest kohaletoimetamise kuupäevast, vastasel korral lükatakse garantiinõue tagasi.

Registreerige kõik vajalikud sündmused Extranetis!

Pärast standardgarantii lõppemist pikeneb garantii aastakaupa hoolduste registreerimise järgi.

Pikendamiseks tuleb iga hooldus registreerida aasta jooksul alates aasta möödumisest kohaletoimetamise kuupäevast, vastasel korral lükatakse sellega seotud aastane pikendus tagasi.

Võrdluskuupäev on kõikide hoolduste müügikuupäev, mitte eelmise registreeritud hoolduse kuupäev.